Informacje nieudostępnione

Zasady dostępu do informacji publicznej

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.). Zgodnie z tymi przepisami informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek złożony w Przedszkolu Nr 79 w Warszawie. Oznacza to również, że nie ma możliwości żądania udostępnienia informacji na wniosek, jeżeli znajduje się ona w Biuletynie.

Udostępnienie na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni od złożenia wniosku. Jeżeli termin ten nie może być zachowany, wnioskodawca zostaje powiadomiony o powodach opóźnienia wraz z podaniem nowego terminu udzielenia informacji, nie dłuższego niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej, od której przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można złożyć osobiście, telefonicznie, pisemnie, e-mailem lub za pomocą ePUAP. Nie ma określonego wzoru wniosku.

Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny.

Wniosek o udzielenie informacji publicznej należy kierować na adres:

  • Przedszkole Nr 79
  • ul. Kajakowa 10
  • 02- 838 Warszawa
  • lub pocztą elektroniczną na adres: p79@eduwarszawa.pl
Wprowadził: Administrator2021-11-22
Aktualizujący:Deptuła Anna2024-03-04
Podmiot udostępniający informację:Przedszkole nr 79
Liczba odwiedzin:198
Dziennik zmian strony
  • Edycja treści 2024-03-04 12:31:58
Wersje archiwalne strony udostępniane po kontakcie z placówką.