Informacje nieudostępnione

Zasady dostępu do informacji publicznej reguluje Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198, z późn. zm.). Zgodnie z tymi przepisami informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek złożony w Przedszkolu nr 412
z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie. Oznacza to również, że nie ma możliwości żądania udostępnienia informacji na wniosek, jeżeli znajduje się ona w Biuletynie.

Udostępnienie na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż 14 dni od złożenia wniosku. Jeżeli termin ten nie może być zachowany, wnioskodawca zostaje powiadomiony o powodach opóźnienia wraz z podaniem nowego terminu udzielenia informacji, nie dłuższego niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Odmowa udostępnienia informacji publicznej następuje w drodze decyzji administracyjnej, od której przysługuje odwołanie. Odwołanie od decyzji jest rozpatrywane w ciągu 14 dni.

Wniosek o udzielenie informacji publicznej należy kierować na adres:

  •     Przedszkole nr 412 z Oddziałami Integracyjnymi
  •     ul. Pala Telekiego 8
  •     02- 793 Warszawa
  •     lub pocztą elektroniczną na adres: p412@edu.um.warszawa.pl
Wprowadził: Administrator2022-04-29
Aktualizujący: Administrator2022-07-14
Podmiot udostępniający informację:Przedszkole nr 412 z Oddziałami Integracyjnymi
Liczba odwiedzin:104
Dziennik zmian strony
  • Edycja treści 2022-07-14 12:01:15
  • Edycja treści 2022-07-14 13:41:18
Wersje archiwalne strony udostępniane po kontakcie z placówką.