Sposób załatwiania spraw

GODZINY PRACY ADMINISTRACJI W PRZEDSZKOLU NR 352

GABINET NR 28 :

KIEROWNIK GOSPODARCZY: KRYSTYNA ŁAGODA

    GODZINY PRACY: 8.00-16.00
    TEL./FAX (22) 259-40-37
    M@IL: kancelaria.p352@eduwarszawa.pl

sprawy finansowo – gospodarcze (m.in. bezpośredni kontakt z DBFO), przyjmowanie opłat, zapytania ofertowe, umowy, przeglądy

KANCELARIA : 

    GODZINY PRACY: 7.00-15.00
    TEL./FAX (22) 259-40-37
    M@IL: kancelaria.p352@eduwarszawa.pl

(wewnętrzny dzień pracy-czwartek) prowadzenie kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Korespondencja, BHP, nieobecności dzieci, załatwianie bieżących spraw, wydatki strukturalne, odpowiedzi na pisma, prowadzenie rozdzielnika, przygotowanie pism do dekretacji dla dyrektora, bezpośredni kontakt z DBFO

Korespondencja przychodząca i wychodząca jest dokumentowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym wykazem akt.

 

Instrukcja Kancelaryjna, zwana dalej instrukcją, określa zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Nr 352 w Warszawie. Określony w instrukcji tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniają jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą dokumentów w Przedszkolu.

Dokumenty zostały opracowane na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn.: Dz.U. 2015, poz. 1446) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. 2002 nr 167, poz. 1375).

 

 

Wprowadził: Administrator2022-04-29
Aktualizujący:Bielak Joanna2025-01-20
Podmiot udostępniający informację:Przedszkole nr 352
Liczba odwiedzin:202
Dziennik zmian strony
  • Edycja treści 2022-05-02 15:17:25
  • Edycja treści 2025-01-14 13:40:03
  • Edycja treści 2025-01-20 12:35:27
Wersje archiwalne strony udostępniane po kontakcie z placówką.