Sposób załatwiania spraw
GODZINY PRACY ADMINISTRACJI W PRZEDSZKOLU NR 352
GABINET NR 28 :
KIEROWNIK GOSPODARCZY: KRYSTYNA ŁAGODA
GODZINY PRACY: 8.00-16.00
TEL./FAX (22) 641-52-21 WEW. 115.
M@IL: administracja@przedszkole352.edu.pl
sprawy finansowo – gospodarcze (m.in. bezpośredni kontakt z DBFO), przyjmowanie opłat, zapytania ofertowe, umowy, przeglądy
KANCELARIA : MAŁGORZATA SEREMAK
GODZINY PRACY: 7.00-15.00
TEL./FAX (22) 641-52-21 WEW. 100.
M@IL: kancelaria@przedszkole352.edu.pl
(wewnętrzny dzień pracy-czwartek) prowadzenie kancelarii zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Korespondencja, BHP, nieobecności dzieci, załatwianie bieżących spraw, wydatki strukturalne, odpowiedzi na pisma, prowadzenie rozdzielnika, przygotowanie pism do dekretacji dla dyrektora, bezpośredni kontakt z DBFO
kancelaria@przedszkole352.edu.pl
Korespondencja przychodząca i wychodząca jest dokumentowana zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym wykazem akt.
ZARZĄDZENIE NR 20 Dyrektora ws. wprowadzenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji ws. organizacji i zakresu działania składnicy akt w Przedszkolu nr 352 ZATWIERDZENIE PRZEZ ARCHIWUM PAŃSTWOWE W WARSZAWIEinstrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji ws. organizacji i zakresu działania składnicy akt w Przedszkolu nr 352
Instrukcja Kancelaryjna, zwana dalej instrukcją, określa zasady i tryb wykonywania czynności kancelaryjnych w Przedszkolu Nr 352 w Warszawie. Określony w instrukcji tryb i zasady wykonywania czynności kancelaryjnych zapewniają jednolity sposób tworzenia, ewidencjonowania i przechowywania oraz ochronę przed uszkodzeniem, zniszczeniem bądź utratą dokumentów w Przedszkolu.
Dokumenty zostały opracowane na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst jedn.: Dz.U. 2015, poz. 1446) oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury z 16 września 2002 r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych (Dz.U. 2002 nr 167, poz. 1375).
SEKRETARIAT DYREKTORA
GODZINY PRACY: 8.00-16.00
TEL./FAX (22) 641-52-21 WEW. 111.
M@IL: kancelaria@przedszkole352.edu.pl
PRZEDSZKOLE PRZYJMUJE I ZAŁATWIA SPRAWY
dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
dokumentację kancelaryjną – według instrukcji kancelaryjnej w kancelarii przedszkola
dokumentację kadrową i finansową – według odrębnych przepisów.
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
DYREKTOR PRZYJMUJE INTERESANTÓW
po uprzednim umówieniu się oraz w sprawach pilnych w innym dogodnym terminie (umówienie się przez kancelarię przedszkola)
PODANIA, ZAPYTANIA, SKARGI, WNIOSKI można składać do kierownika gospodarczego lub kancelarii przedszkola GABINET NR 28 lub adres mailowy
kancelaria@przedszkole352.edu.pl
administracja@przedszkole352.edu.pl
Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu oraz stopnia trudności zgodnie z trybem Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Bieżące informacje o dziecku: NAUCZYCIELKI poszczególnych grup.
Konsultacje indywidualne dla rodziców : NAUCZYCIELKI grup, SPECJALIŚCI według harmonogramu spotkań
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ KANCELARIĘ PRZEDSZKOLE NR 352
EDUKACJA
zapisy do przedszkola,
obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
wydawanie informacji o dziecku,
SPRAWY ADMINISTRACYJNE
pobieranie opłat za świadczenia przedszkola,
wydawanie zaświadczeń,
wydawanie decyzji w sprawie obniżenia lub zwolnienia z opłat za przedszkole.
SPRAWY KADROWE
sprawy osobowe nauczycieli oraz pracowników samorządowych.
SPRAWOZDAWCZOŚĆ
raporty,
sprawozdania.
ARCHIWUM
FINANSE PRZEDSZKOLA
PRZYJMOWANIE POCZTY
PROWADZENIE KANCELARII
Wprowadził: | Administrator | 2022-04-29 | |
---|---|---|---|
Aktualizujący: | Administrator | 2022-05-02 | |
Podmiot udostępniający informację: | Przedszkole nr 352 | ||
Liczba odwiedzin: | 189 | ||
Dziennik zmian strony |
| ||
Wersje archiwalne strony udostępniane po kontakcie z placówką. |